tjejer = horor? killar = kungar?

har ni tänkt på en sak, killar kan sitta öppet i skolan inför massor av människor och snacka om hur han satte på den där bruden i helgen, då ser alla killar upp till honom och tycker han är cool. han kan också sitta där och säga hur många han haft sex med och det ända han KANSKE får höra är att han är player.

om en tjej skulle sitta i skolan blad massa folk och skryta om alla killar hon hade haft sex med och vem hon knullade med i helgen, skulle alla bara se ner på henne och tycka hon är äcklig, alla skulle säga hora bakom ryggen på henne och några säga det rakt upp i ansiktet på henne.

det är sjukt att det ska va så jväla olika, snälla, vi lever i 2000-talet. VAKNA UPP ! tjejer knullar också, tjejer blir kåta också. sluta vara så himla trångsynta och inse att vi alla är människor, skillnaden är ENBART könet, så varför är det mer okej för killar att knulla ?

men jag har också en gräns, men det är samma på både tjejer och killar. när dom säger att dom inte kan räkna hur många dom haft sex med och är 14-17 år gammla, då är det äckligt tycker jag. att hålla koll på hur många jag haft sex med ska jag veta till jag blir minst 18 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0