sms sex

sms sex är nog någonting alla har haft? mer eller mindre. jag tycker det är ett stort plus om man inte kan vara med varnadra just då. det ända jobbiga är sen när man är extremt kåt och inte har någon att knulla med, usch. jobbigt läge säger jag bara. då får man helt enkelt hjälpa sig själv men det är ju lååångt ifrån samma sak.

en sak alla borde veta som är ganska viktigt, att man "måste" (det blir inte så kul annars) skriva olika saker, inte samma sak varje gång. jag hade sms-sex med en kille flera gånger, det tråkiga var att han bara skrev samma saker hela tiden, inte kul, själv försökte jag variera med att vi hade sex, jag sög av honom/runka av honom osv. men han skrev bara samma visa om och om igen. inget jag rekomenderar.

ett litet tips om man inte vet vad man ska skriva är att tänka på vad du skulle göra om personen var där, och sedan skriva det. & tänk inte heller "men gud vad löjligt han/hon kommer bara skratta" men nej, det är oftast inte så. eller jo, om man tar mig som exempel skulle jag skratta om någon sa "jag vill daska min kuk i ditt ansikte", men det är ju antagligen för jag inte tänder på det (: så om du tycker om sånt så är det nog säkrast att du skriver det till någon du kanske är tillsammans med och vet om vad du gillar och den kanske till och med gillar det själv?

ett annat tips är att inte dirket skriva "jag för din kuk mot min pussy" eller liknande eller som kille "jag för min kuk mot din pussy" eller liknande till exempel. för det blir bara konstigt när sms sex tar slut och man skickat runt 3 sms var.

det är vad JAG tycker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0