sexupplevelse

jag har inte ofta sex på fyllan, men den här gången blev det så. jag åkte ifrån festen för att träffa en kill kompis, och när jag är full blir jag skit kåt, hehe (a) så började strula med honom men han sa typ "inte här" för det var utanför en port, så vi gick till en parkbänk som va utsatt lite random på en äng typ. det var så länge sen nu så minns inte riktigt, men kommer ihåg att jag skulle suga av honom, och det var snö ute och jag hade strumpbyxor x) han satt på bänken då och för att göra det hela bättre kunde jag inte andas genom näsan för jag var förkyld sen han har sjukt stor kuk, så, haha det var inte lätt kan jag säga :P sen hade vi sex på parkbänken också då. det var ett utav mina bästa sex, eller, nu kommer jag ju inte ihåg riktigt men jag tror det. eller så var det bara för att det var på en parkbänk som det gjorde att det roligare och spännande?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0