många tjejer slarvar med...

att kissa efter sex! det är viktigt för att det kan komma massa bakterier i urinröret när man håller på. vet inte riktigt vad det är för bakterier osv men vet att man kan få urinvägsinfektion om man inte går och "renar" efter man haft sex, vilket är att kissa. ska jag va ärlig så gör jag det inte alls så ofta, hehe (a) men en del gynekologer rekomenderar det :) iaf min, och min mammas och min systers och en barnmorska på um så antar att det är fler :P

har inte en aning om hur det är för killar.. kan försöka ta reda på det och skriva imorgon eller nått :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men man blir ju ändå kissnödig efter sex typ. ;D jag iaf (y) skönt att det är bra att kissa efter

2010-08-06 @ 13:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0