har du inte platt mage? och? (tjejer)

många tjejer nojjar sig över om att magen inte är platt, brösten är inte runda, hur ser jag ut från den här vinkeln osv. vet ni vad? killar bryr sig inte! jag har hört från många att dom gillar mig för att jag är självsäker, jag vågar göra saker. jag tvekar inte när killen säger rid eller nått, och det tycker dom är bra. när du tex rider killen, så lovar jag att han inte kollar på din dubbelhaka, så sluta oroa dig för det. plus att vad får du för njutning när du bara oroar dig hela tiden? har läst på många ställen att det är därför många tjejer har svårt att komma, eftersom dom tänker på annat, tex som hur dom ser ut. skulle kunna sitte och ge tusen exempel men jag hoppas att ni fattar.

förstår att det inte är lätt att bara släppa nojjan direkt. men försök att bara skita i det och köra på! du kommer märka att det blir mycket roligare, både för dig och för honom :)

Kommentarer
Postat av: CLASSY - KEEP ON READING BITCHES!

Inte för att vara taskig eller något, men jag har nog bra mycket mer erfarenhet än vad du har och klarar mig alldeles utmärkt på egen hand vad det gäller sexfronten ;)

2010-06-19 @ 01:24:11
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du vågar göra saker... men frågan är om det är bra av dig att "inte tveka när killen vill att du gör en grej". Jag vet inte vad som är bäst; att ha lite nojjor eller inte ha någon självrespekt överhuvudtaget. Lycka till i livet!

2010-06-19 @ 09:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0