första frågan ! :)

jag kommer kanske förlora oskulden snart men jag vet inte hur det kommer bli.. så snälla jag ber er skriv gärna om hur man ska göra och det bästa sättet att få ett skönt men säkert sex.

för det första tänker jag tjata lite till om att du inte ska göra nått du ångrar! oskulden är ändå en stor grej tycker jag. men alla tycker ju iofs olika. men iaf, gör inget du inte är säker på att du vill! det är ju svårt för mig att säga hur du ska få det bästa sexet, vet ju inte vad du gillar alls. men grundläggande är ju att båda vill, att du är ordentligt våt och KONDOM, glöm inte kondom ! och juste, sen att du slappnar av är viktigt, annars kan det bli svårt att få in kuken har jag hört. lycka till! :)

någon som vill fylla i nånting? skicka en kommentar isf :) och det var jätte kul med en fråga, om ni andra undrar nått så fråga gärna. kommer svara så gott jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0